قفسه گردی

این قسمت: معشوقه ی کاغذی

وقت خوشحالی یا زمانی که غمگینم و بیشتر زمانی که غمگینم، کتابخونه منو به سمت خودش میکشه؛ پناه میبرم بهش. میرم میون قفسه کتاب هایی که میپسندمشون و یه ردیف کتاب رو  انتخاب میکنم. معمولا به ترتیب شروع میکنم به خوندن اسم کتاب و نام نویسنده ی دونه به دونه کتاب ها. هر کتابی که جذبم کنه رو برمیدارم، لمس میکنم، به جلدش نگاه میکنم، پشت جلدشو میخونم، چند صفحه اش رو بالا پایین میکنم، دوباره نوازش گونه لمسش میکنم و میذارمش سر جاش. گاهی هم مثل بچه هایی که نوک انگشتشونو روی دیوار میکشن، انگشتمو روی اسم بعضی کتاب ها میکشم. از این کارها لذت میبرم، مخصوصا وقتی کتاب ها رو نوازش گونه لمس میکنم. وقت هایی که غمگینم انگار از غمم کم میشه، مثل این که کمی از غبار غم از دست هام ریخته شده باشه روی کتاب. بعضی وقت ها میون این قفسه گردی ها، کتاب هایی رو میبینم که تا حالا ندیده بودمشون، از دیدن بعضی هاشون واقعا ذوق میکنم، مثل کشف یا دستاورد میمونن.

گاهی فکر میکنم انگار این کتاب ها معشوقه ی منن. یه عالمه معشوقه ی کاغذی که من تنوع طلبانه میونشون میچرخم و تشنه ی حضور همیشگیشونم. واقعا معشوقه های جذابین. بعضی وقت ها از صمیم قلبم دوست دارم همون جا میون قفسه ها بشینم رو زمین و شروع کنم به خوندنشون. 

میبینی؟ کجا بهتر از کتابخونه واسه پناه بردن آخه؟

حسین ...
۱۹ آذر ۰۰:۲۵
کتابخونه خیلی خوبه واقعا
پاسخ :
واقعا. 
ممد حیات و مفرح ذاته :)
هم میهن
۱۹ آذر ۰۱:۰۵
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۹ آذر ۰۷:۵۳


به به عالیه ..
نقطه ی اوج هم ذات پنداریم با این متنت تو سن 13تا 17 سالگی بود که شبا تا صب نمیخوابیدم که زود کتابی رو که دستمه تموم کنم و برم سراغ کتاب دوست داشتنیه بعدیم..

الانا کمترمیخونم .. ولی به شدت دوست دارم کارت عضویت یه کتابخونه ی جامع رو هدیه بگیرم و از نو شروع کنم این حس و حالو :))
پاسخ :

زندگی کوتاه ه تر و سخت تر از اونه که کارهایی که دوست داریم  انجام ندیم و از خودمون دریغ کنیم. 
چرا خودت به خودت هدیه نمیدی؟ :) همین 24 آبان میرفتی برات صرفه اقتصادی هم داشت :د 

+ کم خوندنم خوبه. به هر حال آدم درگیر زندگیه، گاهی شرایط جوریه که نمیشه زمان زیادی صرف مطالعه کرد :)
ساخت بک لینک
۱۹ آذر ۱۰:۵۵
مرسی دوست عزیز از مطلب تون
خوب بود🌺🌹
life around me
۲۰ آذر ۱۲:۵۳
امن ترین آغوش رو داره این معشوقه...کاش در آغوشش جان بدیم حتی:)
پاسخ :
موافقم :)
و کاش بتونیم بیشتر بخونیم و بیشتر بفهمیم. 
آسـوکـآ آآ
۲۵ آذر ۰۴:۴۰
واقعا لذت بخشه بودن بین کتابا.❤
پاسخ :
اوهوم، همین طوره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان