.

مدتیه همش یاد روزهایی از نوجوونی میفتم که به بلاگرهایی که خیلی خوب می‌نوشتن نگاه می‌کردم و می‌گفتم «اونا الان این قدر سال از تو بزرگ‌ترن و یه روز مثل تو بودن، تو هم هم‌ سنشون بشی،‌ مثل اونا می‌نویسی». گمونم الان هم‌ سن و سال اون موقع اونام.

 

 

 

 

هانی هستم
۲۶ دی ۱۵:۵۸
هر کسی مثل خودش می‌نویسه. منم آرزو داشتم نویسنده بشم! از این نویسنده راستکیا :)) ولی خب... نشد!
پاسخ :
:)

ولی خب...نشد. 
#هعی


کلمنتاین ‌‌
۰۲ بهمن ۱۰:۵۱
ببین من نه تنها عین اونا نشدم بلکه الان دارم دیگه به نوشتن کوچیکتر از خودم هم حسادت میکنم :))
پاسخ :
می‌فهممت :) البته، متاسفانه...


+ببخشید بابت تاخیر در پاسخ 🌻
//][//-/ ..
۱۷ بهمن ۰۳:۱۷
یک مدتی بود که هر روز مینوشتی و من آن روزها هر روز وبلاگ را باز میکردم و همیشه پست تو را اول از همه میخواندم. تو خودت تصمیم میگیری، اما به نظر من همسن اونا شدی و مثل اونا مینویسی. پس بابت به دست آوردن این هدف بهت تبریک میگم :)
پاسخ :
:) آره، خودمون تصمیم می‌گیریم. 

ممنون :)) ممنون بخاطر جرقه‌ی نور و حرف‌های قشنگت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان