ارتباط با شما

فکر کنم دو روز گذشته بیان دچار مشکل شده بود، یا شاید هم نه. نمی‌دونم، اما چیزی که می‌دونم اینه که بهترین مخاطب‌ها رو دارم.  واقعا دوستتون دارم. از آشنایی با شما خوشحالم و شما جز اتفاقات خوب زندگی منید. اخیرا یکم توی پاسخگویی به نظرات کوتاهی کردم، واقعا عذر می‌خوام، می‌خوام بدونید نظر تک‌تک شما برام مهم و ارزشمنده. خوشحال می‌شم اگه هر کدومتون که تمایل داشت یه راه ارتباط به هر طریقی که صلاح می‌دونه برام بذاره تا اگه بیان دچار مشکل شد بتونم به یه طریقی پیداتون کنم. 

در آخر، خیلی ممنونم که دوست‌های منید و کلمات من رو می‌خونید :) کلمات شما، نظراتتون و... هر کدوم مثل ستاره توی قلب منه و به من روشنایی می‌بخشه. ممنونم.

. یاسون .
۱۸ اسفند ۱۰:۵۴
اکثر مواقع که نمی‌شه کامنت گذاشت اینجا. اما خوشحالم که مستمر می‌نویسید.
امیدوارم خوش بگذره
پاسخ :
فکر کنم همه به این موضوع عادت کردن دیگه.
ممنون، کاش مستمر بنویسم...
امیدوارم شما هم بیش‌تر بنویسید، چون دقیقا همون طور که خودتونم یه بار نوشته بودید، ماها با ننوشتن، به خودمون ظلم می‌کنیم.
ممنون، امیدوارم شما هم همیشه گردنتون بلند باشه و بدونید بهار از کدوم طرفه :)
مصطفی
۱۷ تیر ۲۱:۲۹
سلام
خوشحالم که شما رو پیدا کردم و نوشته هاتون برام حس عجیبی دارن.
دست به قلم خوبی ندارم ، انگار که من خواسته باشم خیلی خوب بنویسم و بخوام احساسم رو در لحظه بگم و شما هستین که اینکار رو خیلی خوب با جادوی کلماتتون انجام دادین و می دین... خیلی خوشحالم که هستین.

من تو تلگرام با آیدی mostafa taavoni هستم. اگه تونستید کانالی راه ارتباطی درست کنید ممنون میشم.
پاسخ :
سلام، ممنون.
منظور من تو این پست ارتباط  در بستر تلگرام نبود. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان