دلتنگی های کلاغی

گاهی باید میشد با دل تنگیت حرف بزنی. ازش بپرسی چرا، سوال کنی از کجا اومده و هر بار که تو دلت گریه زاری میکنه اسم کی یا چی رو زیر لب زمزمه میکنه. آره... دلم تنگ شده برای هیچ کسی و دل تنگی هم، برعکس داعش، مسئولیت هیچی رو برعهده نمیگیره. مثل یه بچه ی گم شده که حتی اسم خودشم نمیتونه بگه، تو کوچه پس کوچه های دلم گریه زاری میکنه و میدوعه، گهگاهی زمین میخوره، بلند میشه و دوباره میدوعه، بدون این که به مقصدی برسه و بدون این که پایانی داشته باشه، مثل کلاغ هایی که هیچ وقت به خونه اشون نمیرسن. دلتنگی بیچاره...
آسـوکـآ آآ
۰۴ شهریور ۰۷:۱۹
واقعا دلتنگی خفقان آوره
برای من هم نمود جسمی داره و هم روحی...
پاسخ :
 امان از دلتنگی...


+برای من دلتنگی مدل های مختلف داره، قبلا هم گفتم، مثلا گاهی مثل یه پیرزن دوست داشتنیه که دلت میخواد همش نگاهش کنی، گاهی هم خطرناکه و قمه به دست و...

zahra TA
۰۵ شهریور ۱۳:۰۷
واقعا امان از دلتنگی ها..
پاسخ :
#هعی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان