تا خود صبح

اگر جادوگر بودم، چوب جادویم را چند بار تکان میدادم و ابری بارانی را با جادو به اتاق خوابم می آوردم؛ امشب دلم میخواهد در حالی بخوابم که ابری تیره رنگ را در آغوش گرفته ام  و او میبارد و میبارد  و میبارد.


+ هر روز یک پست

اسمارتیز :)
۰۴ اسفند ۱۲:۴۸
اما من یه ابرو بهش جون میدادم، بغلش میکردم، و محکم فشارش میدادم :)

+ چرا هر روز یک پست؟
پاسخ :
(:

+ یه چالشه تا خودمو مجبور کنم که اینجا بنویسم، تحت هر شرایطی و حتی دررصورتی که چیز خوبی ننویسم. حسن های زیادی داره؛ مثل این که عادت به وب نویسی دوباره سر و کله اش تو وجودم پیدا میشه، مجبور میشم هر روز با نگاه دیگه ای به زندگیم نگاه کنم تا چیزی برای نوشتن پیدا کنم، عادت میکنم تحت هر شرایطی بنویسم، تو وبلاگ نویسی دوباره سبک خودمو پیدا کنم و...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان