به بازی آدم بزرگ ها خوش اومدی

از فاصله ها گله دارم. از این که عموم منو نشناسه، از این که پسرعمه ام رو برای اولین بار شب عروسیش ببینم، از این که بپرسم این دختره که پیش دخترعموعه کیه و بگن بچه اشه، گله دارم. از این همه فاصله که طبق برنامه ی من با سلام عمو و دیگه تنها شدید و... از بین نمیره، گله دارم. عمو نمیگه "سلام عمو جان" دستمو نمیگیره، گونه ام رو نمیبوسه، منو به آغوشش نمیکشه؛ فقط از طرز نگاهش حس میکنی تو رو نشناخته. 

حالا که به این سن رسیدم، دلم هوای فامیل داشتن میکنه. هوای دور هم بودن ها و خندیدن ها و منو تو نداشتن ها، اما فاصله ها... فاصله ها از بین نمیرن، مثل کوه وسط رابطه ها می ایستن. محبت، محبت نمیاره. این که من کسی رو دوست دارم، باعث نمیشه اونم منو دوست داشته باشه. این جا قانون آدم بزرگ ها حاکمه. به بازی آدم بزرگ ها خوش اومدی. بازی ای که خودشونم نمیدونن چرا، اما توش اون قدری که باید خوب نیستن. فاصله میکارن، فاصله درو میکنن. من بازی های کودکی رو بیشتر دوست دارم. "سلام من دایناسورم، با من دوست میشی" رو به این مخمصه که نمیدونی کی، تو کدوم چشم تو چشم شدن سلام کنی، ترجیح میدم. دوستی رو ترجیح میدم. بغل کردن رو ترجیح میدم. فامیل داشتن رو ترجیح میدم. 

من کافر شدم به فاصله ها، میفهمی؟


+ هر روز یه پست

//][//-/ ..
۲۵ خرداد ۰۵:۱۷
یاد آهنگی از یکی از هنرمندهای محبوبم افتادم :)
https://www.youtube.com/watch?v=iIqf6sBfP6w
پاسخ :
ببین کی اینجاست :)

فیلترشکن ندارم، میشه اسم آهنگ و خواننده رو بگی؟

بعدا نوشت: اسمش رو فهمیدم، دارم دنبالش میگردم گوش کنم. ممنون :)
اسمارتیز :)
۲۵ خرداد ۰۵:۵۶
به طور کلی درسته فامیل گاهی وقتا خیلی کمک کننده ان، اما خیلی هم ربطی به فاصله و دوری نداره و تجربه ی من در روابطم با فامیل خیلی وقتا من رو به تحریف اون بیته واداشته: "ما ز فامیل چشم یاری داشتیم/خود غلط بود آنچه میپنداشتیم" دی:
پاسخ :
من از دوری قلب آدم ها از هم حرف میزنم.
آره، واقعا گاهی همین طوره که میگی و خب در واقع وقتی درباره بازی آدم بزرگ ها گفتم این چیزها و کارهای ناپسندشون و دشمنی ها و حسادت ها و... مدنظرم بود. کاش آدم ها مهربون تر بودن، قلب هاشون، قلب تر بود، نگاهشون گرم تر بود، کاش از خودشون میپرسیدن این همه دشمنی و بدی برای چی؟ و... 
فامیل داشتن میتونه ارزشمند باشه... 
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ خرداد ۱۱:۳۰
هووووم
پاسخ :
:)
//][//-/ ..
۲۵ خرداد ۲۱:۳۸
http://bayanbox.ir/info/6965226638172331657/SediqShubab-Gela
پاسخ :
:)) 
خیلی ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان