خوشبختی تصادفی

اتفاقات دومینووار جوری پیش میرن که برسی به اینجا، جایی که شبیه فیلم هاست و اون چیزهایی که یه روزی با خوشحالی دلایل خوشبختی خودت میدونستی از دست دادی. آره، دلایل خوشبختید روز به روز محدودتر میشن و تو از دستشون میدی. ترسناکه روزی که دلایل خوشبختی امروزم رو هم نداشته باشم، مثل امروز که ترسناکه، چون دلایل خوشبختی دیروزم رو ندارم.

میببنی؟ خوشبختی شرحه شرحه شده است؛ شبیه آدم خونینیه که ماشین بهش زده و فرار کرده و اون، گوشه ی یه بزرگراه افتاده و داره جون میده. ترسناکه، چون  هر ثانیه، هر دقیقه، هر روز، هر ماه، هر سال به طور مدام، اون همون گوشه ی بزرگراه در حال جون دادنه.

اسمارتیز :)
۱۳ مرداد ۱۹:۱۰
شاید باید همینطور که سنمون میره بالاتر، دلایل کوچیکتری داشته باشیم واسه خوشبختی. اینطوری هرچی بزرگتر بشیم و زندگی از ما چیزای بیشتری بگیره، ما برای خوشبخت بودن بلدتر و آماده تریم.

البته این فرضیه یه بار غم بزرگی رو پشت خودش داره؛ نه؟
پاسخ :
آره، شاید...

+ آره...
البته من همش به خودم یاداوری میکنم که غم و شادی با هم آمیخته هستن. مثلا توی این قضیه، تو هم شادی خوشبختی رو داری و چیزهای باارزش زندگیتو و هم غم از دست دادن رو...
Mileva Marić
۲۱ مرداد ۱۳:۳۰
یکی از بچه ها یک بار نوشته بود که هرچی بزرگتر میشیم، بیشتر آرزوهامونو تسلیم میکنیم. مثلا وقتی دبستانی، میگی خب! من میخوام برم فلان جا و برم فلان جا کار کنم. بعد هی بزرگتر میشی و جامعه تورو مجبور میکنه اینارو عوض میکنی. اینقدر عوضش میکنی که هیچی ازت نمیمونه! :)
چی مارو مجبور میکنه؟ شاید خودمون خوشبختی رو زیر گرفتیم. چرا؟ چرا؟ واقعا؟!
پاسخ :
زندگی...
همه چیز تحت کنترل ما نیست و ما همه چیز نیستیم.

خوشبختی هست و از بین نمیره، فقط همراه ما و زندگیمون تغییر میکنه. شاید باید یاد بگیریم چطور نگاه کنیم.
• عالیس •
۲۹ شهریور ۱۴:۲۴
سلام و سلام

توی اتاق گفتگو داریم رای‌گیری می‌کنیم. خوشحال میشیم که بیای.



http://aleme-n.blog.ir/post/1208
پاسخ :
سلام. حتما.
عذر می‌خوام بابت نبودن و تاخیرم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان