لیست کارهای دیوانه‌وار و غیرمعمول

روانشناسم گفته لیست چیزهایی در خودت که بهشون افتخار می‌کنی یا نکات مثبت خودت رو بنویس، بدون هیچ فکری دلی برای من بنویس، بدون هیچ فکری دلی برام طراحی کن و انتظاراتی که از خودت داری رو شفاف برام بنویس، اما باید بهش بگم بهتره در کنار این چیزهای بدیهی و معمول، با هم لیست کارهای غیرمعمول و دیوانه‌وار رو بنویسیم و من شروع کنم به انجام دادنشون. مثلا توی خیابون وقتی دارم راه می‌رم جلوی کسی رو بگیرم و باهاش صحبت کنم، وقتی همه خوابن در خونه رو باز کنم و بیرون برم و خیلی کارهای غیرمعمول دیگه‌ که  شاید برای بقیه معمول و ساده باشه. خودمم دقیق نمی‌دونم چی؛ باید بشینم به کارهای دیوانه‌واری که دوست دارم تجربه‌اشون کنم و یا حتی کارهایی که به ذهنمم خطور نمی‌کنه، فکر کنم. باید بهش بگم دلم یه زندگی دیوانه‌وار و سرکش می‌خواد. یه زندگی افسار گسیخته‌ی لعنتی.

می‌دونی؟ با خودم فکر میکنم "اصلا شاید یه بخشی از معنای زندگی همین کارهای غیرمعمول دیوانه‌وار باشه، کی دقیقا می‌دونه؟!"

 

+هر روز یه پست

دامنِ گلدار
۱۹ بهمن ۰۵:۱۷
هردوتا لیست رو بهش نشون بده، بهتر می‌تونه بفهمه حس درونت رو :)
پاسخ :
و پست‌های وبلاگم رو 🤦🏻‍♀️ 


+ :)
حورا رضایی
۱۹ بهمن ۰۸:۱۵
آیا این‌ها از نتایج خوندن کتاب دیوانه‌وار اثر کریستین بوبن هستش؟ آیا چنین است؟
پاسخ :
نه ولی با این کامنت این کتاب رو به زودی می‌خونم. 
ممنون بابت معرفی ;)

+ در همین مورده؟ 
(البته که خودم هم گوگل کردم، ولی دوست دارم تو هم بگی 😬 :) )
حورا رضایی
۲۱ بهمن ۲۰:۵۸
به‌نظرم شبیهه. شخصیت اصلی داستان یه سری قالب‌ها رو می‌شکنه و در عین حال چارچوب‌های متفاوتی رو برای خودش تعریف می‌کنه.
پاسخ :
این دقیقا کاریه که باید بکنم و کاش انجامش بدم.

ممنون از معرفی 🌿💫 :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
...
ماه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان